Dag 1

16 oktober 2023 - Freetown, Sierra Leone

Gisteren goed aangekomen, prima vlucht daarna met een busje naar de watertaxi. Dat was aangenaam, hoofd in de wind en vervolgens in een auto naar het schip. Ongekend hoe het verkeer is,  zo druk met auto's, motoren, scooters, tuktuks, alles rijdt door elkaar én iedereen heeft een claxon...Op het schip moesten eerst de noodzakelijke dingen gedaan worden maar uiteindelijk toch naar m'n cabin. Welke ik deel met een Australische. Vanochtend vroeg op, ontbijt, 7:45 u all hands meeting voor iedereen op het schip, 8:15 u OR orientation: Pfff, alsof ik een 3-jarige opleiding in 1 dag heb gehad. Wát een informatie! En het bleef maar doorgaan gedurende de middag. Om 18 u was er even tijd om te eten want om 19 u begon de rondleiding op het schip. Wat prachtig was natuurlijk maar ik ben gesloopt inmiddels 🤪. Morgen gaat het echt beginnen, ik sta gelijk al bij een maxfax en ben heel benieuwd! Een grote OK, reconstructie van het gezicht vanwege een tumor aan de kaak en 's middags nog een hernia van de buikwand. Daarom ben ik hier! Heel leuk trouwens, zoveel reacties van jullie! Wi go si back 😀

1. Ludwien:
    17 oktober 2023
    Wat spannend allemaal, heel veel succes.
  2. Mirjam:
    17 oktober 2023
    Het gaat volle kracht vooruit, 😘
  3. Anja Tijink:
    17 oktober 2023
    Wat veel informatie, nieuwe omgeving, geweldig! En dan hard aan het werk, veel succes!
  4. Jolanda:
    17 oktober 2023
    Is niet te zien hoor dat je gesloopt bent!🙂
    Succes met je werkdag!
  5. Anita:
    17 oktober 2023
    Succes Petra met deze indrukwekkende ingrepen!
    Zo n verandering voor deze patiënten!
    Niet vergeten ook een keer naar de afdeling te gaan kijken hoe het met ze gaat !
  6. Carmen:
    17 oktober 2023
    Zo, tijd om even te 'landen' heb je dus niet. Heel veel succes!
  7. Irma:
    17 oktober 2023
    Prachtig je ziet er stralend uit. Veel succes met alle bijzondere ingrepen.
  8. Paul en Jolanda:
    17 oktober 2023
    Hoi Petra, ziet er goed uit
    Heel veel succes met alles.
  9. Geke:
    17 oktober 2023
    Wat een avontuur, zet-um-op.
    Ik weet zeker dat ze heel blij zijn met jou daar, topper!!!
  10. Aly:
    17 oktober 2023
    Tja, die overload aan info de eerste dag is niet grappig, maar onvermijdelijk. Ik weet precies hoe het voelt! Hopelijk heb je een goede nacht en dan morgen.. yes, je gaat bijzondere dingen meemaken. Veel succes Petra! we denken aan je.
  11. Edwin en Tineke:
    18 oktober 2023
    Interessant allemaal. Je beschrijft het mooi beeldend. Leerzaam hoor.
    Liefs Ed en Tien